DÜZCE (İHA) – Çevreme Duyarlıyım Değerlerime sahip çıkıyorum projesi çerçevesinde ilkokul öğrencileri Gençlik Merkezini ziyaret etti.

BİK Genel Müdürü Erkılınç: Yazılı basını yaşatmak için çabalıyoruz
BİK Genel Müdürü Erkılınç: Yazılı basını yaşatmak için çabalıyoruz
İçeriği Görüntüle

Düzce’de başlatılan çevreme duyarlıyım değerlerime sahip çıkıyorum projesi il genelinde ki tüm okullarda aynı anda yürütülüyor. Bu çerçevede projeye dahil olan öğrenciler, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde bulunan Gençlik Merkezi’ni ziyaret etti. Burada merkezin yaptığı faaliyetleri inceleyen öğrenciler, merkezde eğlenceli dakikalar geçirdi.